Torsdag

Hejsan!
Idag så har jag varit med Mikaela hela dagen. Först så gick jag till henne vid halv 1 då vi följde hennes
kompis till tågstationen. Efter det gick vi till ica för att handla lite mat och saker vi behövde till hemmet!
Efter det hjälpte jag henne med att rensa alla hennes saker hon hade i förrådet, det blev 2 fulla sopsäckar
och 3 lådor med saker vi ska skänka iväg. Det var kul att rensa i lådorna, det fanns massa gamla brev som mina gamla släktingar skrivit och så fanns det massa bilder från när min mamma var pytte liten! (Hittade även ett kärleksbrev till mamma i en låda, men det säger vi inte till henne^^)
Efter allt röjande så färgade jag Mikaelas hår, vi blekte det först eftersom hon skulle sätta i orange.
Samtidigt gjorde vi mat, och så käkade vi upp det. När vi ätit klart så åkte vi ut på lite ärenden som Mikaela
hade fått. SÅ vi åkte runt till lite affärer och hämtade en låda, fattade dock inte vad det var, menmen!
När vi kom hem så fixade vi det sista med Mikaelas hår, och kollade på 21 jump street. Den var väldigt
bra, så om ni inte sett den så borde ni göra det!

Nu sitter jag här hos mamma och chillar. Ska väl börja packa lite smått inför imorgon då jag åker till min 
prins! Även fast det var 3 dagar sedan vi syndes sist så saknar jag honom väldigt mycket!

Jag bloggar mer i helgen, så tills dess får ni ha det bäst!
xoxo
 
 

Kommentarer
Postat av: Sandra

Frågestund på bloggen, kom in och ställ en fråga! Alla besvaras! :)

2013-01-04 @ 09:39:28
URL: http://Http://sandracederbom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0