Nyår!

Hej alla fina människor!
Jag måste börja med att be om ursäkt för en hemsk dålig uppdatering, men jag har lixom inte riktigt
tänkt på att blogga dom senaste dagarna, så bloggen har fått lite jullov, men är nu tillbaka som vanligt!

Jag tänkte berätta lite vad som hänt under dom senaste dagarna i allafall!
Jonas kom hit förra tisdagen och stannade i en vecka. Vi hade det jätte mysigt vi var bla i Göteborg &
Skövde och handlade saker på mellandagsrean. Dock sjukt mycket folk, men vi tog oss igenom
folkmassan rätt bra!
På söndagen hade vi kalas för mig eftersom jag fyllt år. Det var roligt, fick mycket fina saker och åt 
tårta och träffade släkten!
På måndagen var det då nyår, det firades med sjukt underbara människor.
Först var vi hos mig och fixade oss sedan gick vi till Loang och chillade innan vi drog till Dagnys.
Vi dansade och hade kul hela kvällen, träffade kompisar och hade det underbart!
Vid 12 slaget gick vi ut för att kolla på raketer och räkna sekunerna innan klockan slog 00:00.
Fick min nyårskyss med världens finaste pojkvän, och även pussar  och kramar av mina bästavänner!
Vill tacka alla ni som gjorde kvällen helt underbar, ni är guldvärda och jag älskar er enormt!
Tänkte lägga upp lite bilder från nyår, men jag har inte fått dom skickade till mig än, så ni får vänta!

Ikväll så ska jag och mina systrar och några av deras kompisar åka och kolla på bio i Skövde, det ska
bli mysigt! Har inte varit på bio på hur länge som helst. 

Ni får ha det så bra tills vi hörs nästa gång!
xoxo



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0