Måndag

Hejsan!
Nu var det ett tag sedan igen, och jag vet att jag är väldigt dålig på att uppdatera. Men det beror en hel del
på att jag inte kan blogga via mobilen för att jag inte kan ha den appen för att jag har en kass mobil.
Därför blir det då och då när jag sitter vid datorn och känner att jag vill blogga.

Tänkte bara göra ett litet snabbt inlägg så att ni vet att jag lever! Gör nog ett inlägg imorgon vad jag
gjort för roligt i helgen, men det skriver jag inte nu för jag har en massa plugg att göra. 
En sak är jag iallafall väldigt glad över, har gjort färdigt en kort koegrafi på dansen nu. 
Vi ska visa upp den för klassen på Fredag, man är två och två. Och jag tror att det kan bli riktigt bra!

Men nu ska jag äta en good apelsin och fortsätta med historian och annat tråkigt som har med skolan
att göra!

Xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0