Frågor under 2012

Hej! Jag vet att jag och Jonas skulle göra ett videoinlägg igår, men det kom lite grejer ivägen, så ni
får det nästa helg!

Tänkte iallafall svara på några frågor vad som hänt under 2012.

Du under 2012..
Har du gråtit? - Ja
Har du skrattat? - Skratta är min grej!
Har du sovit i tält? - Nej
Har du sovit under bar himmel? - Nästaan
Har du varit på Gröna Lund? Nej
Har du varit på Liseberg? - Yes
Har du varit på Kneipbyn? - haha nej
Har du varit i en annan stad? - Ja
Har du bott hemma? - Ja antagligen?

Dina vänner under 2012..
Har en vän sökt tröst hos dig? - Ja
Har du sökt tröst hos en vän? - Ja
Har du sovit över hos en vän? - Absoluut
Har du varit kär i en vän? - Nej, fast jag är ju kär i alla mina vänner :*
Har du fått mer en fem nya vänner under året? - Yes


När har du som mest..
Gråtit under 2012? - Kan inte säga när jag som mest gjort det, då & då.
Skrattat under 2012? - Som sagt, jag älskar att skratta, så väldigt mycket!

Denna månad:
Har du varit kär? - Så kär man kan bli!
Har du kysst någon? - Jonis<3
Har du pussat någon? Kolla upp dude
Har du kramat någon? Jaa, jag älskar att kramas!
Har du skrattat? - Jaa
Har du gråtit? - Nej
Har du varit glad? - Yes yes
Har du varit ledsen? - Nej

Blev inte så många, men dom får räcka!
xoxo





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0