Tom

Hej, 
Sitter just nu i sängen har kollat färdigt på en film som jag påbörjade i eftermiddags men hann inte se färdigt.

Jag har blivit sjuk och har legat hemma hela dagen, så ingen skola för mig idag och inte imorgon heller, men just nu känns det skönt att vara hemma. Jag fick reda på en sak igår, och det är inget jag vill ta upp just nu. Mer än att jag inte mår särskilt bra, jag försöker vara glad, men hela tiden dyker det upp i mitt huvud. Jag kan inte förstå, jag önskar det bara var en dröm och när jag vaknar upp så är allt som valigt igen, men nej, det kommer inte bli så igen. Jag är helt tom, vet inte vad jag ska göra.
Jag önskar jag kunde gjort något som hindrade men det var försent. Det ända jag vill är att han har det bra nu.
 
Samtidigt så vill jag bara tacka alla mina vänner, familj och pojkvän som finns där för mig. Jag är så himla tacksam att ni alltid ställer upp vad det än är. Ni är verkligen allt för mig, utan er kan jag inte leva. Tack för att ni finns och gör livet värt att leva. Jag älskar er mer än ord kan beskriva.<3
 
 
 
  
 
 



 




 

Kommentarer
Postat av: rebecka

min älskade prinsessa!
du är en stark människa, så himla stark. För vad det än är så ler allt du eller gör allt för att få andra att le och må bra. Jag vet att det är jobbigt, men du klarar det här. Det tvivlar jag inte ens på! För mig är du världens finaste och bästavän i hela världen! Du är verkligen allt för mig! Du är stark tjejen, jag lämnar dig aldrig och jag finns alltid här vid din sida, det vet du! <3 Älskar dig!!

2012-09-11 @ 15:52:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0