The day

Helloj!
Just nu sitter jag på golvet och väntar på att Emelie ska sola färdigt!
Idag har det ju varit skola, det var helt okej. Dock hade vi lunch så sent så att vi inte fick den mat som skulle serveras utan den tog slut innan.. Och så var alla goda bröd slut, blä vad sur jag blev!

Snart är det iallafall helg, och på lördag åker jag till min prins och tillbringar natten där, ska bli himla mysigt att träffa honom igen, 2 veckor sedan sist, och jag saknar honom enormt!

Men vi hörs mer imorgon, nu ska jag fixa lite med datorn tills Emelie är klar, sen går vi hem till henne en stund och tar det lungt!

Ni får några snygga bilder från idag, jao
 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0