Sleepy

Halloj, sitter just nu i sängen och har fixat lite med datorn. Börjar känna mig rätt van vid datorn nu, den är otroligt bra. Iallafall betydligt bättre än den jag hade hemma innan. Så nu använder jag min skoldator istället, mycket bättre!

Iallafall, efter skolan idag så följde jag och Emelie med Julia hem till sig, vi bakde lite och hade det mysigt!

Sen drog jag hem, käkade lite mat sedan slappade framför tv:n med mammi, kunde vara uppe lite extra länge ikväll eftersom jag inte börjar förens halv 11 imorgon vilket är otroligt skönt, dock måste jag med bussen som går 09:16, men jag älskar att åka buss så det är inga problem!

men vi hörs mer imorgon, för nu ska jag ta och sova så jag orkar upp imorgon och inte missar bussen! ;)

Bjuder på några väldigt fina bilder jag nog alldeles nyss!
 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0