Shopping

Sho!
Nu har jag kommit hem efter en väldigt mysig dag med mammi i skövde, vi har fyndat nya saker, varit på en musikal som var sjukt bra!
Sen så är jag typ as glad, för mamma hade pratat med en av hennes kompisar som känner en som behöver folk till en reklam på tv:n, och jag som alltid gillat att stå framför kameran (ego) så skulle det här vara något jätte kul att vara med om. Jag har alltid velat vara med i filmer osv, tycker det verkar så himla kul att spela en roll. Jag vet att en reklam är max 10-15 sek, men ändå så är det en kul grej! Jag hoppas verkligen att jag får vara med, men min mamma fixar det säkert, så awesome som hon är!

Men nu ska jag öva färdigt på danserna tills imorgon, liiite nervös för att vara ledare, men det kommer säkert att gå bra!

Här får ni bilder från det jag shoppat idag, xoxo!


 Kunde inte bestämma mig för ett par, så det fick bli 3! 



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0