Onsdag

Halloj!
Sitter just nu i skolan och har engelska, men vi går bara igenom några meningar så jag passar på att göra ett litet inlägg nu medans jag kan!
Skoldagen har gått rätt fort idag, har bara haft mentorstid & matte och nu det sista engelska. Behöver gå vid 14:00 för att hinna med bussen, annars måste jag vänta i en timma, och det har jag ingen direkt lust med, dock så skulle vi kunnat stanna kvar i skolan och dansa i salen, men inte idag, När jag kommer hem ska jag väl käka lite, sedan dra iväg till solariet med min Emelie och bli lite bruna nu när vintern kommer så att man inte ser allt för blek ut!
Sen så chillar vi väl lite, kanske går ut på en promenad som vi börjat göra nu på kvällarna som är otroligt mysigt!
Men måste även plugga, känns som att det är himla mycket nu, som att man inte hinner med allt riktigt. Men får väl göra så gott det går!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0