MATILDAS HJÄLTE

Hejsan hoppas! Matildas homie som skriver nu bara för att hon äger. Nej men jag ville ha något att läsa på hennes blogg så jag gör ett inlägg åt henne! :D Jag är iaf Matildas kung, hon avgudar mig, helt seriöst. Hon gör det, och sen är hon min egen lilla stalker! Men nu sitter vi iaf och skypear nu så det är ganska chill! Men ska la snart sova, för det behövs. Men tänkte bara säga att Matilda typ äger, hon är bästavännen man kan ha! Och jag älskar henne tvärmycket!! <3
Men nu ska jag snacka med Matilda och smiska henne i rumpen varje gång hon inte uppdaterar på ett tag, så ska ni nog få se på bra uppdatering! Puss! :D
Nu får ni en riktigt fin och gammal blid på oss fina som vi är :D 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0