Helg

Hali hallå!
Nu är det äntligen Fredag ovh jag är sjukt taggad för helg. Ikväll efter skolan så ska jag med Emelie hem för att vi ska färga håret, hon ska ha svart och själv är jag inte riktigt säker på vad jag ska färga än, antigen lite brunare men spara dom ljusa topparna, eller bara färga topparna ljusare, vi får se vad det blir, huvudsaken är att det blir bra iallafall! Senare så kommer nog Rebecka in till stan och leker lite med mig och Emelie, det ska bli skojsigt.
 
Imorgon så åker jag då till Jonas, det ska bli himla mysigt! tar med mig min systemis så förhoppningsvis blir det lite bilder på bloggen när jag kommer hem! 

På söndag så börjar mina dansgrupper på atlantica, övade på dom igår och det var lite läskigt fick ha en mic i grejer, men jag hoppas att jag sköter mig relativt bra och att barnen är snälla och har förstående för mig att jag kanske inte direkt är den bästa..
 
Men nu ska jag ha svenska, vi hörs i helgen xoxo!

Fina bilder på mig och Neela!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0