Helg

Hej!
Just nu sitter jag i skolan och har svenska, rätt chill lektion eftersom vi har en sjukt skön lärare, så vi pratar mest, så jag tänkte passa på att skriva ett inlägg!
Idag är det äntligen fredag, och min prins kommer hit lite efter 5, gud vad jag längtar, inte träffat honom på 2 veckor.
Vi ska väl typ mest ta dte luntg idag, fast han får hjälpa mig med lite läxor även fast han inte vill!
På lördag åker vi till göteborg och där ska vi träffa några kompisar, och så måste vi till dansbutiken för jag måste köpa skor till dansen i skolan. Ett par balett skor & Jazzskor, det är ****** dyrt men ska dom hålla resten av skolåren så gäller det väl att dom är i bra skick. 

Söndagen har jag ju dans så då får Jonas och Emelie följa med till atlantica så får dom kolla på. Kanske inte det roligaste, men jag håller ju inte på hela dagen ialalfall.
 

Men vi hörs mer i helgen, xoxo!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0