Vintern på väg

Hej alla!
I morses så ville jag verkligen inte gå upp, kollade ut genom fönstret, det var mörkt och frost på gräset och bilarna. 
Visst jag tycker om vintern om det inte hade behövt vara så himla kallt.
Nu när jag behöver gå från mig vid 7 så är det ju extra kallt ute också.
Dock så hann jag knappt till bussen idag, blev lite för lång tid hemma.. 
Idag är det Torsdag och det är den jobbigaste dagen i skolan, vi har typ alla lektioner idag,
men ingen dans, och det gör det ännu värre.
Men får väl ta mig i kragen och tänka på att det är Fredag imorgon och att jag åker till min fina prins
och spenderar helgen där 

Idag har jag även dans, har missat 2 gånger nu.
.Hoppas dom inte gjort allt för mycket, för då blir det svårt att hänga med.
Men jag är grymt taggad, för dansen är lixom en del av mig nu och jag mår så bra utav det. 
Men nu ska jag ha lektion, så vi hörs antagligen imorgon!
 

Xoxo MatildaWilhelminaJohansson
 
 
 
 
 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0