Skuula

Shohopp!
Sitter nu i skolan och har svenska, näst sista lektionen för idag.
Torsdagar är den värsta dagen, den är så himla seg, och man blir bara trött och allt är jobbigt.
Har oxå så fruktansvärt ont i min hals, kan inte ens svälja.
Så jag får leva på varm oboy när jag kommer hem!

Idag har jag även dans, känner mig inte särskilt taggad eftersom jag inte varit där på ett bra tag
och dom gått vidare i koegrafin vädligt mycket, kommer inte hänga med något.
Men jag får väl göra mitt bästa tills uppvisningen och öva på som fan.
Senare ikväll ska jag plugga, måste lämna en en naturskitsläxa tills imorgon, bläää.

Men nu ska jag fortsätta lyssna på min lärare innan han blir sur på mig :3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0