Lycklig

Det här inlägget är till min fina prins som jag älskar enormt.

Första gången vi började prata så var det lixom något specielt med dej som gjorde att jag föll.
När vi träffades första gången så kändes allt så perfekt. När jag såg dej så pirrade det till så där härligt,
jag kände redan då att jag var kär. Kär i världens finaste kille. Allt kändes så lätt, och jag kände mig
otroligt trygg med dej.
Du gav mig verkligen hopp, och du visade mig vilken underbar kille du är. Det var det som
gjorde mig så säker på att jag ville dela en del av mitt liv med dej.
Alla stunder vi har tillsammans är helt underbara.
Kommer just ihåg när du tog med mig till vattnet, tog med dej gitarren och spelade.
Det var då jag verkligen förstod att du var min, bara min Jonas och att det inte var någon dröm,
utan det var en dröm som slagit in till en verklighet.
Varje gång vi ses så blir jag så glad, för jag vet att jag alltid har det roligt med dej.
Och en sak som jag älskar är att jag verkligen kan vara mig själv med dej utan att känna mig osäker.
Vi kan verkligen göra allt ihop, för vi båda känner varandra så pass väl så vi vet vad båda tycker & tänker.
Vad jag känner just nu så ser jag ingen framtid utan dej. 
Du är verkligen allt för mig och du betyder så enormt mycket för mig.
 
Du har gjort mig till den lyckligaste tjejen i världen och jag kommer att älska dej tills 
dagen jag dör. Min fina Jonas, jag lämnar dej inte. Du är allt
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0