Lite nytt

Hej!
Som ni ser så har jag ändrat lite på bloggen, eller ah Annie hjälpte mig eftersom jag inte har lärt mig
om koderna och sånt där än..
Men jag kände att det behövdes lite nytt, och jag är nöjd! 
Jag har ju inte bloggat nu på ett tag, så jag tänkte skriva lite vad som har hänt i helgen och så!
I fredags var det då premiär på spökvandringen i Skara, vi samlades i Fornbyn efter skolan, körde ett sista genrep.
Sen var det dags, var ute i 7 timmar, och min hals gjorde så fruktansvärt ont, mina fötter gjorde ont osv..
Men det var det värt, för sen på lördagen var det samma visa igen! Då var jag ännu mer taggad för då visste jag 
vad man skulle göra. Och på lördagen så kände jag dom flesta som skulle komma, då var det roligare!
Sedan var vi klara vid efter 24:00 då åkte jag, Jonas och Emelie hem med mammi, skjutsade hem Emelie och sen 
åkte vi hem. Tog en lång dusch efter all skit jag hade på mig, mitt hår var brunt av all lera, inte sååå mysigt!
Men sedan fick Jonas ta hand om mig, så han gav mig fotmassage, det var jag faktiskt värd ;)
På söndagen hade jag ju dans, och det gick faktiskt bra, barnen börjar bli mycket bättre och lär sig.

Ni fick veta lite vad som hänt, mer skriver jag en annan gång!



 
 

xoxo: MatildaWilhelminaJohansson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0