Helgen

Hejsan!
kan berätta lite om helgen.
I igår alltså fredag efter skolan så kom mamma och hämta mig
för vi skulle åka till Lidköping för att köpa dansskor till mig, jag fick köpt balettskor,
jazz skorna passade inte så bra, så får vänta tills jag åker till Göteborg så får jag köpa där.
Senare så drog jag till Julia för att träffa mina fina brudar!
Vi hade en mysig kväll med god mat och lite gott efter åt.
Det blev mycket tjejsnack som vanligt,
blev även hårfärgning, jag är nu rödhårig igen, och jag trivs med det!
Sedan gick jag hem runt 10:tiden eftersom jag skulle upp tidigt dagen efter. 

Min älskling är Konfa ledare och är inte hemma i helgen
och han får inte använda mobilen allt för ofta, så det blev bara ett kort samtal med honom igår,
gud vad jag saknar den killen.. Nästa helg åker jag till honom, kommer bli mysigt! 
Iallafall, idag åkte jag och några från min klass till skolan,
för att sminka oss för att gå i Skövde och dela ut blad om spökvandringen,
det var lite segt i början men i slutet tog alla blad slut jätte snabbt,
det blev nog ett par hundra ut delade iallafall! Sedan åkte vi hem,
gick upp till Stan här hemma för att dela ut som sista bladen,
dock inte så många folk här men det blev lite. Senare gick jag hem, käkade lite.
Sedan kom Emelie hit för vi skulle gå till en för att hämta en sak jag köpt.
Nu sitter jag här hemma, kände att jag behövde göra ett inlägg nu.
Men snart ska jag ha filmmys med mamma, ska se på the last song.
Åh, den filmen är så himla fin. Lipar som en bebis varje gång..(ja jag är känslig)
Imorgon har jag danslektioner igen, det känns säkrare med danserna nu,
så kan förhoppningsvis lära ut barnen rätt denna gången!

Det var allt jag hade nu, men vi hörs en annan dag då jag har något spännade att skriva om! ;)
 
 
 
 
Xoxo: MatildaWilhelminaJohansson
 
 

Kommentarer
Postat av: suwanan

har du färgat håret hjärtat? :)

Svar: yes det har jag! :)
Matilda Johansson

2012-10-08 @ 22:38:16
URL: http://ssuwanan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0