Frågor under 2012

Snart är året 2012 slut
Hur var ditt år?


Du under 2012..
Har du gråtit? - Ja
Har du skrattat? - Om jag har!
Har du sovit i tält? - Nej :(
Har du sovit under bar himmel? - Hm, inte hela natten men lite av den 
Har du varit på Gröna Lund? Nej
Har du varit på Liseberg? - yes!
Har du varit på Kneipbyn? - nej
Har du varit i en annan stad? - ohja
Har du bott hemma? - Haha, var annars?


Dina vänner under 2012..
Har en nära som dött? - Ja
Har en vän sökt tröst hos dig? - Ja
Har du sökt tröst hos en vän? - Ja
Har du sovit över hos en vän? - Absolut
Har du varit kär i en vän? - nej
Har du fått mer en fem nya vänner under året? - Ja det har jag! 


När har du som mest..
Gråtit under 2012? - Vet inte!
Skrattat under 2012? - Måste vara särskilt mycket när jag är med mina kompisar, och vi är ju typ hela tiden :)

Denna månad:
Har du varit kär? - Inte varit, jag är kär!
Har du kysst någon? - Ja
Har du pussat någon? Yes
Har du kramat någon? Jag älskar att kramas!
Har du skrattat? - Ja!
Har du gråtit? - Yes
Har du varit glad? - jag är oftast alltid glad! 
Har du varit ledsen? - Lite kanske


När...
Grät du senast? - Förra veckan 
skrattade du senast? - Nyss!
Duschade du senast? - Precis gjort!
Lyssnade du på musik senast? - Lyssnar nu on tha muusic
Hade du kul senast? - I helgen


Vem..
Kramade du senast? - Oliviaaa!
Pratade du i telefon med senast? - Mor min <3
Fick du sms av senast? - Emil
Kommer du ifrån? -Haha, antagligen min mamma?


Dig..
Heter? - Matilda
Hur gammal är du? - 15, men snaaart 16!
När fyller du år? - 3 December
Tycker du om någon just nu? - Om jag gör!
Jag samlar på? - Pengar?
Gröna eller röda äpplen? - Gröna!
Vem ringer du när du är arg/ledsen? - Mina vänner, men jag brukar oftast träffa dom och prata då!
Vilken tid gick du upp idag? - 08:30
Har du sovit i din egna säng inatt? - ja!
Har du sovit ensam inatt? - Ja, men jag saknar min Jonis<3
Har du strumpor på dig nu? - yes!
Hur svarar du i telefon? - Ah hej det är Matilda
Vad ska du göra ikväll? - Sova, och plugga lite kanskee
Vad ska du göra imorgon?- Skola, och sedan repa inför spökvandringen!
Vad vill du bli när du blir stor? - Stylist!
Var vill du bo när du blir stor? - New York!
Är det okej att gråta?- Självklart

Vilken årstid tycker du bäst om? - Tycker om hösten, sedan är ju sommar väldigt skönt.
Skulle du göra om du vann en miljon? - Ja du, spara väldigt mycket. Sedan så får man väl se vad det går till. Vinner jag det så kan jag ju även bidra till att skänka lite pengar.
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder? - really not, kläder som kläder lixom
Vill du gifta dig? - Ja
Vill du ha barn? - ja!
Solar du ofta? - Ibland :)
Är du bra på att laga mat? - Av dom som har ätit har tyckt det var gott i allafall 
Gillar du att dansa? - Gillar? jag ÄLSKAR att dansa. Även därför jag valde att gå estet dans :)
Hur vig är du? - ehm, relativt vig?

vilken är din favoritglass? - Ben and Jerrys!
Tror du på ett liv efter döden? - Jag hoppas på det
Är du morgon eller kvällsmänniska? - Kvälls
vilken ögonfärg har du? - Väldig blandning av grön/brun/grå
Vilka hårfärger har du haft? - Svart,blondt, rött, brunt
Är du beroende av något? - Nässpray
Brukar du bädda sängen? - haha, när mamma säger till och när jag vill att mitt rum ska se fint ut
Har du kysst någon under den senaste månaden? - yesyes
Vad var det senaste du sa? - Hahah, ofta?
Saknar du någon nu? - Saknar mina vänner och min prins<3

xoxo: MatildaWilhelminaJohansson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0