Torsdag

Halloj, just nu sitter jag i skolan och har Engelska. Pratade nyss för hela klassen, och det är inte det
att jag inte tycker om min klass, men jag blir så himla nervös när jag ska prata inför så många.
Men det gick bra, dom var så snälla och sa till mig att det skulle gå bra, så jag älskar er! 
Efter skolan idag så har vi typ möte om en grej vi ska starta, jag o några danstjejer i min klass.
Jag tror att det kan bli gansk kul, men jag skriver senare vad det är ;)

Ikväll har jag även dans, inte varit där på 3 gånger eftersom vi har haft saker med skolan, så jag ligger väldigt 
långt bak i dansen, så funderar på att skita i uppvisningen, jag tycker ändå inte att just den här dansstilen var
så rolig. 
Sedan blir det att stor plugga andra världskriget som vi har prov i imorgon. usch, känner mig så nervös..
Men jag är ändå såå taggad för imorgon, det är estetfest i skara imorgon och jag och några tjejor 
ska fixa oss tillsammans, man sk aklä ut sig och vi har allt några ideer på vad vi ska klä ut oss till
men det får ni se imorgon! ;)



Kommentarer
Postat av: Rebecca Axelsson

Va fin blogg du har matildis! <3

Svar: Åh, tack detsamma hjärtat!<3
MatildaWilhelminaJohansson

2012-11-09 @ 16:30:28
URL: http://bec.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0