Helg

Halloj!
Tänkte ta och skriva lite vad som hänt för roligt i helgen!
I Fredags var det då estet fest i Skara, det var riktigt kul och jag dansade så jag kunde döö.
Fint folk var det där med, så det blev ännu bättre!
Sedan åkte vi hem, då var Rebecka och Emelie hos mig och då gick vi ut igen en liten stund. Sedan gick
vi hem och sov, har nog aldrig sovit så gott!

På lördagen skulle jag ha myskväll hemma hos mig med mina fina tjejor!
Dom kom runt 6, och då hade jag lagat mat och efterrätt. Det blev jätte bra, och efter det så dansade vi
och hade det allmänt skoj!
Senare gick några av dom ut för att köpa lite glass och godis, mumsigt! När dom kom hem snackade vi bara
vanligt tjejsnack som vi brukar! Runt halv 12 följde jag och Julia Maggan hem, och när vi kom hem så hämtade
vi madrasser för att 3 st skulle sova över. vi somnade runt 3 så vi sov länge idag! men det var en riktigt mysig
kväll med mina finaste brudar!

I dag så hade jag dans för barnen, det gick väl bra men nu är det så att jag skadat min fot så jag knappt kan gå
men jag ska till sjukhuset snart så får dom kolla vad det är, och är det illa så kanske jag måste operera :/
Men jag får hoppas på det bästa! Jag vill lixom inte missa dansproduktionen som är om en månad..

Och så är jag super glad, för att min finaste prins kommer hit imorgon, jag har saknat honom så mycket!

Nu får ni lite bilder från helgen, så hörs vi antagligen mer imorgon!


Fredag:


d
 

Lördag:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0