SVERIGE!<3

Åh vad stolt man blir över att vara svensk. Kollade ju på Eurovision Song Contest men mina fina brudar. Vi hade en grym kväll tillsammans, och det absolut bästa var ju att Sverige vann, ojoj vad vi skrek, så himla roligt. Tycker verkligen att Loren var grym, hennes låt är awesome, och hela hon är bäst. Så nästa år blir det i Sverige, hur coolt är inte det? :D

Tänkte lägga upp några klipp på dom bidrag som jag tyckte var bäst! :)


1. Loreen - Euphoria


2. Mandinga - Zaleilah

Bara jag som blir glad av den här låten? :D

3. Vi Adamou - La La Love




Det var väl dom jag tyckte var typ bäst, sen finns det många mer som är bra, men dom här var nog dom jag gillade mest!





LOVE U!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0