Jag lever!

Hejsaaan!
Förlåt att jag är en usel bloggare, men ni vet ibland så glömmer man typ bort.. I allafall jag, haha.
Ne men jag kan väl typ berätta vad som har hände på Valborg osv,
Valborg firades med finfina vänner, vi åt mat och bakade kladdkaka, muuums :*
Sen drog vi upp till elden, men vi var självkart sent ute och missade i princip allt, lyckat!
Sen drog vi hem igen och chillade, en lyckad Valborg må jag säga!

På tisdagen alltså igår, så var jag och mina fina brudar ute på picknik, det var jätte mysigt!
Eftersom det var så fint väder så var man ju tvungen att passa på att vara ute!

Idag började skolan och jag var så otroligt nervös imorse, eftersom vi hade Nationella prov i Matte, och Matte är verkligen inte mitt bästa ämne.. Men efter provet så var jag så himla glad, det kändes jätte bra, så jag är ganska stooolt! ;D

Ne, nu orkar jag inte skriva mer, men jag ska försöka att vara lite mer aktiv på bloggen, när jag hinner!

Godnatt, och massa pussaaar!<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0