Fredag!

Hej dudeees, haha Rebecka nu blir du glad över att jag gör ett inlägg va? ;)

Men i allafall, just nu är allt så jävla bra. Jag mår awesome, och vädret är helt underbart, jag bara älskar det!
Idag hade vi orientering med skolan uppe på berget, sprang med min fina Emelie, måste ju bara säga att vi är grymma!
Dock så var det ju för jävla varmt, så nu har man en väldigt fin rand efter linnet..
Ikväll får vi se vad som händer, antgligen blir det att vara med kompisar ute i det fina vädret!

Ni får ha det så bra tills nästa gång vi hörs, syaaa!

Xoxo!



Bara för att det här är en grym låt och jag älskar den!



Kommentarer
Postat av: Rebecka

Ä-N-T-L-I-G-E-N!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!<3<3

2012-05-25 @ 19:18:01
URL: http://kumpularebecka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0