Teneriffa here I come!

Jag är så sjuuuuukt glad!
Idag när jag och Emelie satt hemma så kommer mamma hem, slänger fram ett par papper där en resa till Spanien är bokad, och vi åker redan nästa Tisdag, hur awesome är inte det?
Så nu är jag typ hyper och är så jävla glad för att komma bort, äntligen kan jag få chansen att bli lite brun, så jag får lite försprång till sommaren ;)
Fast det tråkiga blir att åka ifrån alla söta personer som jag kommer sakna som faen :'(

Iallafall, snart ska jag väl träffa min goding Emelie, vädert är ju fortfarande lika underbart, så det blir väl att strosa runt i Falköping stad och se vad som händer!

Vi hörs, pusseN! <3






Kommentarer
Postat av: Rebecka

ååh darling, ta med mig!!

2012-03-26 @ 18:53:35
URL: http://nattstad.se/rebeckakumpula

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0