Plugg plugg & plugg

Hej,

Jag har inte uppdaterat något tidigare idag för jag har inte hunnit, men jag gör det nu istället, what eveer.

I allafall idag var det skola, vi började med dans i folketspark, måste ju bara erkänna att jag är rätt awesome på bugg, (host)
Annars så har skolan varit som vanligt, tråkiga lektioner osv. Efter skolan så följde jag med Emelie hem för vi hade tänkt plugga lite till hemkunskapsprovet som vi har tills imorgon, men det slutade med att vi lade oss i sängen, och jag somnade medans Emelie kollade på tv, haha social kompis jag är!
Vi fick i allafall inget pluggat, så nu får jag väl ta mig i kragen och ta och göra lite nytta.


Men nu ska jag inte skriva mer, för ni bryr er säkert inte ändå.

PusseN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0