Uppdate

Hej alla snygga människor!

Idag åkte jag och mamma till Borås för att ha lite mysdag bara jag och hon. Vi shoppade kläder, och lite annat smått o gott. Köpte även kläder till min kusins bröllop som är snart, det blev en svart skjorta och en ljuorange klänning, ganska enkel men tyckte ändå det pasade bra ihop!

Iallafall, jag och mamma var ju i Stockholm förra veckan himla mysigt, vi var på 3 museum. Ett som jag kan tipsa er om är dansmuseét, iallafall om ni är intresserade av dans och teater! :)
Lägger in lite bilder från resan senare!

På fredag åker jag och mina brudar till Gothia, så om det är någon som vill ses så är det bara att höra av sig!

Mer har jag inte att säga så vi hörs snart igen!

Xoxo<3


 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0