Halloj

Hej alla fina!

Jag och några brudar var på gothia igår, grymt kul var det!
Dock blev det inte så mycket bilder, men det får ni klara er utan ändå. Vi kom väl hem runt 00.00 sedan gick vi o käka eftersom vi inte ätit på hela dagen förutom riskakor, haha!
Sen följde vi Julia & Magdalena hem, sedan gick jag och min ängel hem till mig och sov!

Imorse vaknade vi väl runt 12, inte vanligt att jag sover så länge, men idag var det fan skönt att sova ut.
Annars har jag typ inte gjort något specielt idag.

Imorgon vet jag inte riktigt än vad som händer, men det blir mer planerat imorgon!
Uppdaterar väl imorgon om jag har tid, och som sagt jag har ju haft frågestund och vill ni fråga mer frågor så är det bara att skriva. Jag är öppen för frågor än så länge!

Ha en bra kväll, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0