Min Lover!

Min finaste underbaraste absolut bästa älskling! Du är det absolut bästa som hänt mig.
Kommer ihåg när jag låg på bänken på rese när du kom med tåget och jag reste mig upp
och fick se dig i verkligheten för första gången.
den känslan var så himla otrolig! Det bara sken om dig som om någon hade gått med
strålkastare bakom dig. Det var kärlek! Jag kommer även ihåg första gången jag skulle hem
till dig och ville göra ett gott intryck så jag köpte värsta buketten till dig,
man såg verkligen hur glad du blev! Det som gör dig så underbar och speciel är att du är du
och ingen annan. Min egna lilla Matilda Wilhelmina Johansson, så stolt som jag är över att du är
min finns det inte ord för. Du är även jätte duktig vad det gäller ditt dansande och sminkande
och syns verkligen att du tycker det är kul att hålla på med det!
Men det absolut roligaste minnet jag har med dig var när dina systrar kom hem och överaskade,
haha! så himla go familj! Men så nu sitter jag här och skriver när vi har varit tillsammans i nästan fyra månader och älskar dig bara mer och mer var dag som går! Du är mitt allt och föralltid min!<3

Kommentarer
Postat av: Julia

beauty <3

Svar: taack<3
MatildaWilhelminaJohansson

2012-12-10 @ 20:18:33
URL: http://justatime.blogg.se
Postat av: Hajan

Så himla vacker<3

Svar: Du är vacker!<3
MatildaWilhelminaJohansson

2013-01-04 @ 02:22:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0