Övrigt

Alltså jag vet att jag borde ta tag mer i bloggen och upptadera mer, men när jag väl ska blogga så kommer jag lixom inte på något att skriva om. Men jag tänkte skriva lite vad jag gjort nu det senaste och vad som kommer att hända lite längre fram!

Veckan började med att jag och Emelie åkte iväg till Stenungsund och träffade Josefin, Sofia & Emilia, grymt kul hade vi, senare drog jag och Emelie hem för att ta det lite lungt och mysa med film!
På torsdag åkte jag iväg till min underbaring och tillbringade dagen där, ville inte åka hem, men nästa helg kommer han hit och det ska bli underbart!

På fredagen var jag med Emelie och vi var hemma hos mig och typ dampa som vanligt men musik och grejor, sedan slutade det med att vi låg i soffan och glodde film, mysigt som vanligt!
Imorgon är det söndag och jag och några kompisar ska dra till rix fm festivalen, första gången jag ska dit, så det ska bli kul!

Och nu så är det väl egentligen bara att börja tagga till skolan, alltså jag kan fortfarande inte riktigt förstå att det är gymnasiet jag ska börja, det var ju inte alls länge sedan jag började 6:an lixom.. Men det ska bli kul, träffa nya kompisar och få en ny klass och nya lärare! Framför allt kommer det bli dans och det ska bli otroligt kul!

Men nu ska jag dra mig till sängen och sova så jag kommer upp imorgon!
 Vi hörs, puss!<3
 
Sådär halv gullig bild på mig och min mammi
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Josefin

SÅ JAG SER UT HAHAHA

Svar: så himla söt!<3
Matilda Johansson

2012-08-22 @ 23:46:01
URL: http://nattstad.se/josefineriksson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0