Chill

Helloj!
Idag var det någon parkfestival på mösseberg i Falköping, så jag och mamma drog dit en sväng. Höll henne mest sällskap, för musiken var ju inte direkt min smak, men det var ändå mysigt, vi hade med filt och satte oss i solen och hade det bra!
Senare åkte vi hem, mammas kompis skulle komma o hälsa på, och jag fick åka motorcykel med honom, det var riktigt roligt! Första gången jag åkt, och nu vill jag åka igen o igen o igen, men min mamma är en fjomp som inte vågar, men det ska allt bli ändring på, hon ska allt upp på den där motorcykeln snarast!

Senare var jag med Emelie, vi var hemma hos henne käka lite och sen tog det lungt, kollade lite på film och snacka!
Jag och Emelie var även ute o Torsdags och tog kort på ett jätte fint ställe, vädret var perfekt och solnedgången var på väg så miljön var jätte fin!

Imorgon ska jag fira min fina mormor som fyllt år, träffa släkt och vänner. Det ska bli kuul!
Men nu får ni lite bilder på dt som hänt det senaste, så hörs vi snart igen!
Xoxo!

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0