Söndag=plugg

Halloj, idag är det söndag och det innebär att dagen kommer att gå åt till att plugga. Usch det ärså sjukt mycket, och jag får typ panik, känns som att jag inte kommer hinna med allt.

Iallafall helgen har varit helt perfekt, har spenderat den med mina finaste vänner, vi hade så sjukt kul att det kommer bli en kväll att minnas!

Nu ska jag försöka att fortsätta plugga, men först måste jag upp och göra te, har för jävla ont i halsen från igår. Ajaj.

Älskar er tjejer, ni är dom bästa som finns!<3











Kommentarer
Postat av: Rebecka

vi hade det så sjukt jäkla roligt! vi fjwkegjerjvjrg måååste göra om det snart! älskar dig mest på denna jord! <3

2012-04-25 @ 18:59:50
URL: http://rebeckakumpula.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0