I live my whole life out

Hallojsan.

Idag är det tisdag, och dagen har varit rätt soft, började dagen i skolan, hemkunskap hade vi först, det gick as bra, men det beror på att våran grupp är bäst! Annars så har det bara varit anmält tråkiga lektioner.

Efter tha Skol, följde min fina syster Emelie med mig hem, vi skulle "plugga" men riktigt så blev det inte, utan vi käka glass och kolla på tv, haha good work!

I allalfall, har precis kollat på min älsklings serie desperate housewives, usch idag var det så jävla sorligt, jag grät som en gris här hemma..

Men nu har jag torkat bort tårarna och ska väl chilla lite innan jag dejtar sängen, ni får ha en fortsatt trevlig kväll/natt! (:

PusseN!


Fina tjejer, + min gulliga lärare!




Kommentarer
Postat av: saghis

åh vilken fin blogg söten! :-)

Svar: tack fina du!
Matilda Johansson

2012-04-27 @ 23:10:04
URL: http://sagaivarsson.blogg.se/
Postat av: Matilda

Åh, tack detsamma! :D

2012-05-03 @ 23:03:07
Postat av: Matilda

Åh, tack detsamma! :D

2012-05-03 @ 23:03:47
URL: http://somethiingforyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0