Avslutningsdans 2012

Halloj!
Igår så var det ju avslutningsdans för alla 9:or i Falköpings kommun. Jag och mina fina brudar fixade i ordning oss hemma hos mig, det blev lite kaos, alla skulle ju sminka sig, fixa håret och vi hade 4 speglar, paaanik!
Men det gick, alla blev så fina och vi hade så kul!
Sen gick vi iväg till folketspark och sjääälvklart så regnade det, inte kul. Men vi gick in och chillade med klassen, sen så började det och vi gick ut på dansgolvet och körde på direkt! Det var faktiskt roligare än vad jag förväntat mig, att dansa bugg trodde jag inte kunde vara så roligt, men det vare allt!
Så kvällen blev verkligen lyckad, tack alla som gjorde den minnesvärd!

Här får ni några fina bilder från hur vis såg ut igår!












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0