1 April

Hej, förlåt för att jag inte uppdaterat på väldigt länge. Men det har berott på en del personliga saker som jag inte tänker ta upp på bloggen, men jag hoppas att det här kommer att gå över och att allt blir som vanligt igen.

Iallafall, snart åker jag iväg till min farmor i Hjo med min finaste vän Emelie, det blir skönt att komma bort lite och specielt när man har en fin vän med.

Snart åker jag till Spanien och jag längtar verkligen, eftersom det har hänt en del saker nu så känns det skönt att få komma bort och försöka tänka positivt, och det kan jag tack vare alla mina fina vänner som hjälpte mig att se allt från den ljusa sidan och tänka framåt, jag älskar er otroligt!<3

Jag ska försöka uppdatera mer, men jag gör det antagligen innan jag åker till spanien, ni får ha det bäst till vi hörs nästa gång och ha ett jätte bra påsklov, det ska jag försöka att ha iallafall!

Puss på alla sötnosar<3






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0